Roll UP, a koszulki

Udana ekspozycja ma na celu przyciągać klientów. Dziś stawia się głównie na dotarcie do odbiorców drogą wirtualną, ale wciąż swoje miejsce w świecie realnym zajmują rozwiązania, które są trwałe, uniwersalne, a do tego stosunkowo ciekawe. Idealnym rozwiązaniem staje się system, jaki stanowi roll up. Tak naprawdę kawałek płótna rozwijanego z rolki, na stojaku, który pod względem graficznym można wykorzystać w dowolny sposób.

Systemy te znajdują swoje miejsca podczas tragów czy też konferencji. Roll up z powodzeniem sprawdza się jednak również tam, gdzie stawia się na rozwiązania tradycyjne, „żywe”, łączące w sobie ekonomię, ale i efektowność. Taka firma reklamy doskonale sprawdza się podczas wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz stoisk czasowych. Czyli tam, gdzie spotyka się dużą grupę potencjalnych odbiorców i trzeba do nich dotrzeć, tu i teraz, a nie za pośrednictwem sieci. Prostota, łatwa w użyciu konstrukcja, skuteczność i wygoda. To najważniejsze cechy tak przygotowanej formy reklamy.

Zastanówmy się przez chwilę, czy dana metoda reklamy posłuży przy naszych celach branżowych. Roll UP to doskonała forma reklamy, lecz nie sprawdzająca się w przypadku każdej branży. Dobrym pomysłem będzie zastosowanie jej przy reklamie warsztatów motoryzacyjnych. Gorzej wypadną na tym biura finansowe, których target klientów charakteryzuje się poważniejszym zachowaniem i wiekiem.

Artykuł opracowało:

27.03.2017. 11:24

Kategorie:

Nowe wiadomości:

Nowe komentarze:

  • No comments at the moment

RSS Feeds: